loading...

ایرانسل رایگان

  بیوگرافی حسین تهی سید حسین موسوی توحیدی (زاده ۶ بهمن ۱۳۶۴) معروف به حسین تهی یکی از خوانندگان رپ ایرانی است. نام مستعار : تهی زادروز : ۶ بهمن ۱۳۶۴ اهل کشور : ایرانی سبک ها : رپ فارسی

من ازت خوشم میاد به دلم نشستی

Modir بازدید : 133 جمعه 24 اردیبهشت 1395 : 15:18 نظرات (0)
 

بیوگرافی حسین تهی

سید حسین موسوی توحیدی (زاده ۶ بهمن ۱۳۶۴) معروف به حسین تهی یکی از خوانندگان رپ ایرانی است.

نام مستعار : تهی

زادروز : ۶ بهمن ۱۳۶۴

اهل کشور : ایرانی

سبک ها : رپ فارسی

کار(ها) : خواننده, ترانه سرا , آهنگساز و کارگردان موزیک ویدئوی

سال های فعالیت : غیرحرفه ای از سال ۷۹ و حرفه ای از سال ۸۱ تاکنون

او هدف اصلی خود از خوانندگی را گسترش رپ فارسی و انسجام میان ایرانیان عنوان کرده‌است. او می‌گوید رپ فارسی تقلیدی از غرب نیست بلکه در اشعار شاعرانی چون مولانا ابیاتی شبیه به رپ داریم مثل رجزخوانی مولانا که می‌گوید:

“تیر منم کمان منم پیر منم جوان منم”

لقب

حسین لقب “تهی” را عقیده اش بر خالی بودن از بدی‌ها، زشتی‌ها و انرژی‌های منفی بیان می‌کند و این لقب را نشات گرفته از دوران گرفته از دوران دبیرستان و درس ریاضی می‌خواند.
آغاز به کار و فعالیت حرفه ای

وی از سال ۱۳۷۹ به طور غیر حرفه‌ای وارد عرصه موسیقی شد و ترانه‌هایش را در استودیو ی خانگیش ضبط و تکثیر می‌کرد، او از سال ۱۳۸۱ فعالیتش را به طور حرفه‌ای آغاز و ترانه‌های خود را در استودیوهای شهر تهران به ضبط می‌رساند.

او تا کنون بیش از ۵۰ ترانه از خود به خوانده است که هر کدام دارای مضامین خاصی می‌باشد و هر کدام رنگی از ذوق هنری این خواننده را نمایان می‌کند. اشعار او شامل مفاهیم عاشقانه، اجتماعی، دنس و پارتی، خدا و حتی مذهبی می‌شود. حسین تهی کارهای زیادی را با همراهی امیر تتلو از خود به جای گذاشته و این دو گروهی به نام “T&T” را تشکیل دادند که پس از آن ترانه‌های گسترده‌ای را در قالب آلبوم “T&T” منتشر و در اختیار طرفداران موزیک در ایران قرار دادند.

تهی با ترانه «رقص اندام» در دل مخاطبان جای گرفت و با ترانه «کلید» به اوج محبوبیت و معروفیت دست یافت. او به همراه گروه ۰۲۱ (امیر تتلو -پیشرو) و روزبه قائم ویدئو کلیپی را برای آهنگ «برو از پیش من» ساختند که این کار محصول سال ۸۴ است. یکی از آثار مهم تهی سروده «بغض» می‌باشد، ترانه‌ای که پر از غم و اندوه برای کودکان بی سرپرست است. کودکانی که در چهارراه‌ها دست فروشی می‌کنند و مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرند، او این آهنگ را با بغضی در صدایش و حرفی در کلامش اجرا می‌کند.

حسین تهی در سابقهٔ ۱۰ ساله هنری خود همکاری‌های زیادی را با خوانندگان مطرحی همچون افشین، وکامیار داشته است که این فعالیت‌ها اکثراً تلفیقی از “رپ و پاپ” بوده؛ با این هدف که علاقه‌مندان موسیقی در کنار سبک پاپ، با سبک رپ فارسی نیز آشنا شوند. وی در سال ۱۳۸۸ راهی کشور امارات و شهر دوبی شد تا آثارش را با آزادی بیشتر و امکانات وسیع تر ضبط و تنظیم نماید. او به مدت ۲سال در آنجا سکونت داشت و کنسرت‌های متعددی را نیز در این شهر برگزار کرد اما پس از مدتی راهی کشور انگلستان و شهر لندن شد و در این کشور سکنا گزید.
همکاری ها

او در ترانه‌های «گیر می‌دادی» و «آهای خانوم خوشگله» با افشین، در ترانه‌های «باغ‌وحش»، «پیشی»، «گیر می‌دادی» و «فاز بد» با امیر تتلو، در ترانهٔ «از دست تو» با کامیار و در ترانهٔ «ترشیدی» با اشکین همکاری داشته‌است. او در سال ۲۰۱۲ با همکاری <<گلی>> (Gely) آهنگ فوق العاده ‘قول بده را با آهنگسازی و ترانه سرای خود اجرا کرد و همچنین در آهنگ جدید او یعنی اتحاد از راه دور نیز با رضا پیشرو همکاری داشت.

کارگردان موزیک ویدئو

حسین تهی کارگردانی دو موزیک ویدئوی خودش رو با نامهای چجوری میخوای در سال ۲۰۱۳ و در سال ۲۰۱۴ روح به عهده داشت.

حسین تهی و سامی بیگی به نام با من میرقصی

Hossein%20Tohi%20Ft.%20Sami%20Beigi%20 %20Ba%20Man%20Miraghsi دانلود آهنگ جدید حسین تهی و سامی بیگی به نام با من میرقصی

اومدی تو زندگیم منم واست کم نذاشتم
نیمه ی گم شدمیو چشم از روت بر نداشتم
چشمات آسمونه بغضت ابر
اشکات بارونه حتی باشه یه قطره
یه صورت فرشته با چشایه شیطون
با نگاش منو میخوادو منم میگم ای جون
ای جون ای جون ای جون , شیطون
با من میرقصی وقتی میرقصی
من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
با من میرقصی یه جوری میرقصی
من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
باورش سخته فوق العادست
دارن هر لحظه نشون میدن ما رو با دست
باورش سخته ما چقد تکمیلیم
خیلی وقته تو یک تقدیریم
دلو بده دلو بده , تو بغلم قرو بده
برقص به سازم اون کمرو عقب جلو بده
داره میره داره میره , قلبم پیشش گیره
هرجا بره ماله منه پس مهم نیست که پیشش کیه
ای جون ای جون , شیطون
با من میرقصی وقتی میرقصی
من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
با من میرقصی یه جوری میرقصی
من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
حسین تهی و سامی بیگی به نام با من میرقصی
با من میرقصی نبینم نشستی ها
با من میرقصی واقعا بی نقصی
دنیا پر استرسه و جالبه که تو ریلکسی
با من میرقصی من ازت خوشم میاد
دنیا پر استرسه جالبه که تو ریلکسی
با من میرقصی وقتی میرقصی
من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
با من میرقصی یه جوری میرقصی
من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
با من میرقصی وقتی میرقصی
من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
با من میرقصی یه جوری میرقصی
من ازت خوشم میاد به دلم نشستی
آره آره همه چی تکمیله
من ازت خوشم میاد به دلم نشستی

بیوگرافی سامی بیگی

سامان بیگی ملقب به سامی (متولد ۲۳نوامبر ۱۹۸۲ برابر ۳ آذر ۱۳۶۱) در تهران است. او در سن ۱۴ سالگی به همراه خانوادهٔ خود از ایران خارج شده و به کشورسوئد نقل مکان کردند. سامی در خانواده‌ای هنردوست متولد شد. پدر او شهرام بیگی می‌نوشت و می‌نواخت به گونه‌ای که هر زمان که ساز را به دست می‌گرفت، تا ساعت‌ها از نواختن باز نمی‌ایستاد.

سامی به دلیل اینکه علاقه زیادی به سازهای مختلف از جمله گیتار داشت رشته تحصیلی خود را بر همین مبنا برگزید و وارد دانشکده موسیقی شد. سپس از طریق اشنایی با ادی وارد گروه بلک کتس شد و به آمریکا رفت و حاصل این همکاری ۲ ساله سامی با بلک کتس انتشار یک البوم موفق به نام Dimbology بود که توانست سامی را در عرصه موسیقی به موفقیت برساند. سامی بیگی توانایی‌های خودرا نه تنها در عرصهٔ خوانندگی بلکه در نوشتن بسیاری از آهنگ‌ها نیز به اثبات رسانید چرا که در این البوم بسیاری از ترانه آهنگ‌ها نوشته خود سامی است.

او بعد از جدایی از گروه که خود دلیلش را به دست آوردن تجربه‌های بیشتر و آزادی ذهن و عمل بیان می‌کرد به دبی رفت ودر آنجا طی همکاری با کمپانی EMA توانست آهنگ‌های از جمله اهنگ تو-دنیا مال ماست- این عشق- بازیم میده – ای جونم- -بروx۲ –کاغذ و قلم ارائه دهد. یکی از ترانه‌های بسیار معروف وی این عشقه بود که با آهنگسازی و ترانه‌سرایی خود سامی بیگی ساخته شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 698
  • بازدید سال : 6,513
  • بازدید کلی : 47,725
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین